Infolinia Numer 17 770 79 99
LogoLogoLogo
  • Funkcje
  • Cennik
  • Oferta
  • Konsultacja
  1. Logowanie Logowanie
  2. Rejestracja
Zamknij
  • Zostaw-Opinie.pl
  • FAQ
  • Dla użytkowników
  • Dla firm
  • Matryca EZO

Dla użytkowników

  • Pytanie 1: Jak mogę usunąć moje dane z serwisu Zostaw-Opinie.pl?

    Po zalogowaniu masz możliwość całkowitego usunięcia swojego konta, a co za tym idzie wszystkich Twoich danych. Możesz również wysłać wiadomość e-mail z adresu przypisanego do Twojego konta.

  • Pytanie 2: Czy mogę liczyć na pomoc w razie problemów?

    Oczywiście! Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie w dni robocze od 8:00 do 16:00. Jeśli pojawi się problem możesz do nas napisać lub zadzwonić, na pewno pomożemy!

  • Pytanie 3: Do kogo trafia opis niezadowolonego pacjenta?

    Opis niezadowolonego pacjenta jest przesyłany bezpośrednio do panelu administracyjnego na stronie zostaw-opinie.pl. Wszystkie opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne, są dostępne w systemie dla zarządzających. Dzięki temu można je szybko przeglądać, analizować i odpowiednio reagować na otrzymane uwagi. Nie ma potrzeby kierowania ich na konkretny adres e-mail, ponieważ wszystkie informacje są centralnie zarządzane i dostępne w jednym miejscu.

Dla firm

  • Pytanie 1: Czy muszę posiadać wizytówkę Google aby skorzystać z serwisu?

    Nie jest to konieczne, lecz zalecane. Bez wizytówki Google nie będziesz mieć możliwości zbierać tam opinii.

  • Pytanie 2: Co zrobić, jeśli nie mogę zalogować się do swojego konta?

    Wejdź na stronę: https://zostaw-opinie.pl/logowanie i skorzystaj z opcji "Nie pamiętam hasła", podając adres e-mail, na który trafią dalsze instrukcje. W razie jakichkolwiek trudności, skontaktuj się na adres bok@zostaw-opinie.pl.

  • Pytanie 3: W jaki sposób dokonać zmiany danych mojej firmy?

    Po zalogowaniu do panelu masz możliwość edycji danych profilowych. Edycja danych rejestrowych nie jest możliwa. Gdy zajdzie taka potrzeba skontaktuj się z nami.

  • Pytanie 4: Jak zmienić adres email, którym się loguję?

    Wyślij do nas wiadomość email na adres BOK z dotychczasowego adresu email a w treści wskaż nowy adres e-mail.

  • Pytanie 5: Jak zamówić materiały promocyjne?

    Zadzwoń do nas a przygotujemy je dla Ciebie. Pamiętaj tylko, że musisz mieć aktywne konto przynajmniej w wersji Start.

  • Pytanie 6: Co dostanę w ramach narzędzia?

    Pakiet w wersji na Start zawiera:

    • ✓ Nielimitowane Pozyskiwanie Opinii
    • ✓ Integrację z Profilem Google
    • ✓ Panel ze Statystykami
    • ✓ oraz konfigurację usługi
    • Pytanie 7: Jakie sposoby płatności są akceptowane?

      Najbardziej popularną metodą płatności są przelewy24.pl, obsługujące płatności on-line. Dodatkowo dostępny jest również zwykły przelew bankowy.

    • Pytanie 8: Czy są jakieś dodatkowe koszty?

      Nie ma żadnych dodatkowych kosztów niż te przedstawione w cenniku. Dlatego masz pewność, że nie obciążymy Cię żadnymi dodatkowymi opłatami w związku z korzystaniem z naszego narzędzia.

    • Pytanie 9: Jak mogę zrezygnować z usługi?

      Aby zrezygnować z usługi wystarczy nie opłacić usługi na kolejny okres rozliczeniowy.

    • Pytanie 10: Gdzie działa zostaw-opinie.pl?

      Obszarem działania systemu jest Polska. Jest to polskie rozwiązanie, aktualnie dostępne tylko w Polsce.

Matryca EZO

  • Pytanie 1: Czy Matryce EZO wymagają ładowania?

    Matryce EZO nie wymagają ładowania. Są one zasilane przez technologię NFC (Near Field Communication), która pozwala na bezprzewodową komunikację między urządzeniem a smartfonem użytkownika bez potrzeby zewnętrznego zasilania.

  • Pytanie 2: Jak działa połączenie między smartfonem a Matrycą EZO?

    Połączenie między smartfonem a Matrycą EZO działa za pomocą technologii NFC. Użytkownik zbliża smartfon do Matrycy EZO, co automatycznie uruchamia połączenie z systemem zostaw-opinie.pl. Do uruchomienia systemu na smartfonie Klienta jest wymagane połączenie WiFi lub LTE.

  • Pytanie 3: Czy do korzystania z Matrycy EZO potrzebne jest połączenie WiFi lub inne ustawienia?

    Nie, do korzystania z Matrycy EZO nie jest potrzebne połączenie WiFi ani żadne inne ustawienia. Wszystko działa na zasadzie technologii NFC, która umożliwia automatyczne przekierowanie do systemu zostaw-opinie.pl. przez Wystarczy zbliżenie smartfona do Matrycy.

Zostaw-Opinie.pl Logo Zbieraj z nami pozytywne opinie. Faktycznie, to kosztuje duuużo mniej!
Infolinia 17 770 79 99 Email bok@zostaw-opinie.pl
OFERTA
  • Cennik
  • Materiały promocyjne
  • Matryca EZO
  • Program partnerski
DLA BIZNESU
  • Załóż konto
  • Jak to działa
  • Pytania i odpowiedzi
  • Newsletter
DOKUMENTY
  • Regulamin usług
  • Polityka Prywatności
  • Ustawienia cookie ⧉
© Zostaw-Opinie.pl v.0.2.24
  • Oferta
  • Profil
  • Więcej